onsdag, januari 06, 2010

Det kommer mera...snö

Två kvällar i rad har jag nu gått hem med bultande huvudvärk. Är det ett tecken på att kroppen börjar bli slut. Det är ju inte så bra. Jag måste försöka ta det lugnt men ändå hålla ett jämnt tempo. Igår träffade jag äntligen min kläddesigner, och jag kan bara säga hurra! Hon var jättetrevlig och hade väldigt många och bra idéer. Träffen gav mig massvis med ny inspiration till karaktärerna och att även kläddelen börjar klaffa ger mig energi att orka genom denna sista tid.

En sådan märklig stiltje det råder i luften idag, då det är helgdag. Jag känner mig också lite rådvill över vad jag egentligen kan göra. Jag har försökt förstå mig på elektricitet och tror att jag har löst hur jag ska försörja mitt tält med ljus och värme, och annat smått och gott.
Imorgon är de stora inköpens dag, då jag ska handla allt virke som behövs för inredningen.

Musikerna verkar också ganska coola med sin del. Det börjar småningom falla på plats. Jag hoppas att jag nästa måndag har allting så pass klart att jag bara kan koncentrera mig på byggandet av Cirkus Armando.

Nu ska jag inte heller gå och lova för mycket, men jag hoppas att imorgon ha goda nyheter angående sockervaddsmaskinen som gett mig sådan huvudbry. Vänta och se...

Inga kommentarer: