söndag, augusti 24, 2008

Var hälsad

Bloggen har redan varit online en tid och jag har även skrivit en del inlägg. Det är dock inte förrän nu som bloggen är färdig för publiken och alla ni meddelats om den. Jag har haft dåligt med tid att göra själva bloggsidan färdig. Texterna har dock varit tvungna att skrivas. Bloggen är nämligen samtidigt en logg för mina studier, och ska användas för att utvärdera min praktikperiod och min insats i Maskspel-projektet.
Men trots allt är bloggens viktigaste funktion, eller jag hoppas att den kan bli, att starta och uppehålla diskussioner kring lajv, lek, rollspel, teater, konst och kultur, som jag skrev i mitt första inlägg. Och trots det jag där påstod så skulle jag ju inte ha meddelat så många om denna blogg om det inte var för att jag ville att folk skulle veta vad jag höll på med för tillfället. Att helt bryta sitt jobb med sitt liv tror jag inte på, och i livet ingår familj och vänner.
Så välkommen, bordet är dukat. Ta för dig och lämna gärna en kommentar, och delta även gärna i debatten om du känner för det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du startat blogg! Hälsa Gabriel.

Anonym sa...

Nu får man se vad det är som trollas fram i Stockholm. Lycka till och hoppas arbetet förvandlas till en s.k. "Labour of Love".